Senaste nytt

Vilken OneWorld-lounge i Doha?

palmen

Moderator
Vill påminna alla om forumreglerna, vi diskuterar sak och inte person. Läs gärna igenom reglerna igen om du känner dig osäker (i detta fall gäller det punkt 1)
Forumregler - BusinessClass.se
Det är även önskvärt att man skriver en motivering till varför något är dåligt/bra, blir lättare att förstå varför man tycker si eller så.

//Moderator
 

AABack2ARN

Medlem
Och mer specifikt för Doha.

Lounge access - over 600 lounges , multi destination flights

Värt att notera är att "Qatar Airways Al Mourjan Lounge" inte ger tillgång med status utan enbart med hjälp av bokade biljetter. Såvitt jag läst mig till är dock loungerna som är öppna för statusresenärer av ganska låg standard (i alla fall jämfört med Qatars huvudlounge). Har dock inte besökt någon av dem så jag vet inte.
 
För den är ju så pålitlig - NOT. Saida gissar vilka lounger man kommer in i bättre än den appen.
Vi har diskuterat LB i dödagar och du vet att man kan anmäla fel och att dom är väldigt öppna för synpunkter. Dessutom skilnad på versionerna i Android och iPhone. När använde du den senast?

Jag försökte svara konstruktivt och frammåtsträvande (!). Såhär säger LB om DOH för en BAEC Silver som mig resandes i Businessclass:
9e70474bd76a155e3e87a27bbe2da7e0.jpg
 
Toppen