Vilken Lufthansa kärra i första klass till USA?

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Mr.Smith, 27 April 2014.

1. Mr.Smith

Mr.Smith Medlem

Tyckte Lufthansa hade bra priser när jag kollade till USA. San Francisco, Las vegas osv.

Frågan är mer vilken kärra man ska satsa på för bästa upplevelse? Det är väl även Frankfurt som gäller(Bäst lounge osv..), då jag flyger från Stockholm?

Last edited: 27 April 2014
  2. Andrew

Andrew Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Utan att ha någon erfarenhet från dem, men efter att ha läst en hel del reserapporter, är min åsikt att 747:an med separat stol och säng verkar fantastisk. Dock inget fel alls på A380 med den snygga designen, men det är svårt att slå väl tilltaget säte OCH säng. Frankfurt verkar också klart vara det bättre alternativet p.g.a. FCT.

3. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej Mr Smith,
    Det känns som det finns rätt mycket på ämnet vilka kärror som är bra när det gäller Lufthansa F eller?
    Har du provat att söka?
    Jag kanske missar något i din tråd som särskiljer din frågeställning från andra diskussioner här?

4. Precis:
    http://www.businessclass.se/forum/l...833-diverse-fragor-kring-lufthansa-first.html

Lufthansa First Class Airbus A380 - BusinessClass.se

http://www.businessclass.se/forum/lufthansa-group-miles-more/15797-nya-first-pa-lufthansa.html

http://www.businessclass.se/forum/r...konfig-med-sas-poaeng-del-1-med-bilder-4.html

är bara några. Sedan startade Bonden en bra jämförelsetråd som jag inte hittar

2 personer gillar detta.
  5. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    B747 från Frannkfurt. Hands down.

1 person likes this.
  6. Mr.Smith

Mr.Smith Medlem

Sökte tydligen på vanliga sidan och fick inte upp något, jag borde misstänkt att det redan fanns många trådar. Tack!

7. Mr.Smith

Mr.Smith Medlem

J/A klass typ 36k t/r.

8. Mr.Smith

Mr.Smith Medlem

Varför inte det? Ska ändå krediteras till EuroBonus.

9. Skyraider

Skyraider Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte testat nya F på 744 eller 748. Nya F på 380 är däremot den kanske bästa hårda produkten i F (med undantag av SQ Suites etc), Mycket skön stol. Trevlig kabin.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!