Senaste nytt

Vilken lounge ska jag välja när jag reser med SAS från nya London Heathrow terminal 2?

Abbs

Medlem
Är United-loungen fortfarande kung bland Star Alliance-loungerna i Terminal 2? Det är främst god mat jag är ute efter. Hur står sig United-loungen sig mot Plaza Premium lounge, som tydligen skall vara en grymt bra Priority Pass lounge enligt de här källorna:
The Top 5 Priority Pass Lounges Around the World - Point Me to the Plane
Everything You Need To Know About Priority Pass: 10 Best Priority Pass Lounges And How To Get In
Jag föredrar Singapore för mat (trots att de alla har liknande mat). Sen om du flyger SAS kommer du ej in i Plaza Premium.
 

palmen

Moderator
Är United-loungen fortfarande kung bland Star Alliance-loungerna i Terminal 2? Det är främst god mat jag är ute efter. Hur står sig United-loungen mot Plaza Premium lounge, som tydligen skall vara en grymt bra Priority Pass lounge enligt de här källorna:
The Top 5 Priority Pass Lounges Around the World - Point Me to the Plane
Everything You Need To Know About Priority Pass: 10 Best Priority Pass Lounges And How To Get In
United har mig veterligen aldrig varit bäst på mat, de har bäst utsikt med störst bardisk det rä där de vinner. Både Air Canada och Singapores lounge är bättre vad det gäller matutbudet.
 

igelkotten

Medlem
Frukosten är dock densamma på alla Star Alliance-loungerna, vad jag sett - dvs en full english breakfast! Älskar att plocka på mig extrema mängder bacon.... :)

Singapore Airlines kör ju asiatisk mat, nudlar, ris o grytor, samt riktigt jävla bra vårrullar! På United har det serverats lasagne, eller shepherds pie när jag varit där, vilket varit helt OK ändå om man inte är sugen på asiatiskt.
 

Homer

Medlem
Vid två tillfällen de senaste månaderna när jag har flugit med SAS har de avgått från T2B,
detta har jag inte upptäck förrän jag efter en utflykt till T2B slagit mig till ro med ett glas i handen i Lufthansa:s lounge i T2A.
Därefter kvickt tömma glaset och med andan i halsen återvända till T2B
 
Toppen