Senaste nytt

Vilken lounge ska jag välja när jag reser med SAS från nya London Heathrow terminal 2?

perhall

Medlem
Var i Plaza ikväll. Det är GBP 38 + moms = GBP 45,4 för 2 timmar, minns ej priset om man stannar längre. För oss två som var där skulle det alltså bli 1100 SEK för två timmar om vi inte haft EBG.

Men loungen var väldigt trevlig och fräsch. Bar med personal är ju trevligt men lite onödigt i en lounge kan jag tycka. Är ju inte jättejobbigt att göra en GT själv.

Synd att det fanns så få skärmar med flight info. Tanken är väl att man ska chilla och inte kolla så mycket på skärmen, men trist att man var tvungen att gå 50 meter för att få flight info...
Per
 

palmen

Moderator
Kommer ha några timmar att slå ihjäl den 5e oktober, hoppas singapore loungen är öppen då. Antar att den kommer vara bättre än deras lounge i Sydney och då går det nog inte att bli missnöjd.
 

Steve

Medlem
Uniteds lounge var riktigt vass vad gäller utbud, i alla fall som Pp-kund. Varm mat, många dryckesalternativ bl.a fri tillgång till Champagne! Dock rätt lång promenad tillbaks till SAS-flighten, blev väldigt långa steg på slutet...
 

Magino

Medlem
Läst om att den kanske ska öppna i slutet av denna månaden. Men det har jag läst om varje månad sedan den skulle varit klar. Så vem vet...
 

bossefin

Medlem
Efter dagens test av United Club och LH SEN säger jag bara - välj United.. Bättre mat, bättre dryck, ljusare och trevligare. Att få se US slå DE i denna gren trodde jag inte skulle hända...Kanske mitt omdöme grusats lite av att jag lämnade T2B (United) då jag todde SAS skulle gå från T2A vilket slutade i språngmarsch tillbaka...
 
Toppen