Senaste nytt

Vilken lounge i Bryssel?

Agö

Medlem
Jag åker i transit, så antar det är undantagsfalldå jag inte har nåt val. Annat än det gyllene M:et eller liknande..

Du föreslår iaf som ”best of the worst” att ta mig till B-piren direkt? Och då satsa på the Suite.
Finns det bra fika? Belgiska öl? Bubbel eller är det Stella man får tag på som bäst?
När ska du vara där på dygnet? I rusning är båda loungerna vedervärdiga. Mat och dryck är ointressant. Det finns öl på flaska och kran. På kran har åtminstone tidigare funnits Stella Artois, Leffe Blonde, Leffe Brune och Hoegaarden. Inget speciellt med andra ord. Det finns ju inget som hindrar dig att besöka båda i mån av tid, det fina med BRU är att separering inte sker och att transfer nu underlättats genom nybyggnationen.
 

squeezen

Medlem
När ska du vara där på dygnet? I rusning är båda loungerna vedervärdiga. Mat och dryck är ointressant. Det finns öl på flaska och kran. På kran har åtminstone tidigare funnits Stella Artois, Leffe Blonde, Leffe Brune och Hoegaarden. Inget speciellt med andra ord. Det finns ju inget som hindrar dig att besöka båda i mån av tid, det fina med BRU är att separering inte sker och att transfer nu underlättats genom nybyggnationen.
Landar 13:20, lyfter vidare 16:25 så blir ju cirkus 3h.
Landar ju i schengendelen så får väl börja där och sen testa non-schengen helt enkelt.
 
Toppen