Senaste nytt

Vilken lounge är den bästa Oneworld-loungen i Bangkok

agehall

Medlem
BA-loungen var stängd, eller iaf uppfattade jag det så, så vi hamnade i qantas-loungen och den är helt ok att fördriva en timme i.
 

Aerophobia

Medlem
Nu är det väl överstökat, men ett tips till andra resenärer: Undvik CX-loungen. Liten, trång, dåligt utbud och avsaknad av toaletter.
 

NotRyan

Medlem
Nu är det väl överstökat, men ett tips till andra resenärer: Undvik CX-loungen. Liten, trång, dåligt utbud och avsaknad av toaletter.

Jo, den i D-concoursen, den är liten (och öppen), det är den stora i G som är under renovering.... Välj JAL Sakura lounge på andra sidan toaletterna från lilla CX-loungen hellre....
 

JonW

Medlem
Japp, det är överstökat och CX-loungen är som sagt under renovering, så den var svår att komma åt hur som helst... ;)
Även BA/Qantas First var fortfarande under renovering i måndags. Annars gillar jag den trots storleken, det är mycket hög kvalité på den mat o dryck som finns. Men rätt märkligt att man renoverar så många OW-lounger samtidigt. Vad jag kunde se fanns nu bara Qantas och Louis Tavern att välja på.
 

NotRyan

Medlem
Även BA/Qantas First var fortfarande under renovering i måndags. Annars gillar jag den trots storleken, det är mycket hög kvalité på den mat o dryck som finns. Men rätt märkligt att man renoverar så många OW-lounger samtidigt. Vad jag kunde se fanns nu bara Qantas och Louis Tavern att välja på.

CX-loungen i D-concourse är väl öppen, samt JAL beroende på tid (stängd en tid under dagen)..
 

JonW

Medlem
Kan kanske stämma, jag kollade aldrig i D och JAL var ändå stängd vid tiden. Ingen av dem är ändå någon höjdare...
 
Toppen