Vilken kändis vill du inte sitta bredvid på flyget?

Diskussion i 'Övrigt' startad av A380*G, 21 April 2012.

1. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg denna artikel på vårt kära Aftonbladet :D

Mardrömsgranne på flyget

Personligen skulle jag klara av att sitta bredvid Ove Sundberg - har ju mina Bose Quiet Comfort 15. :)
    Däremot skulle jag inte vilja ha mittensätet mellan Babben och Peter Harrysson, av förklarliga själv... ;)

2. Av dem på listan är det bara Björn Ranelid jag skulle vilja undvika på en långflygning...
    Jag har känslan av att han älskar att föra sina monologer även i privata sammanhang. Han har ju också en ganska begränsad repertoar, man har ju redan hört "kärleken vägar ingenting..." X antal gånger :p Dock tror jag han skulle vara trevlig att ha bredvid sig på t.ex ARN-GOT...lagom dos då..:)

1 person likes this.
  3. forastero

forastero Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har faktiskt suttit bakom Björn Ranelid på UME-ARN en gång, men han satt tyst hela resan...

4. VA!? Där fallerade hela min bild av Björn..:;)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!