Senaste nytt

Vilken Award-zon tillhör Mahé, Seychellerna?

MPP

Ny medlem
Hej,

Har tillslut registrerat mig som medlem på denna eminenta sida efter att ha följt med regelbundet sedan sidan lanserades. Min fråga gäller vilken award-zon SEZ ligger i, enligt eurobonustabellen ligger Mauritius i zon nord- centralafrika så SEZ borde ligga i densamma men står inte med i tabellen.

Har skrapat ihop drygt 100 000 eurobonuspoäng och har hittat tillgänglighet på rutten ARN-SEZ i höst med LH från ARN till ADD via FRA i C och sedan ET från ADD till SEZ i Y. Om nu SEZ ligger i zon nord- centralafrika borde detta gå loss på 90 000 eurobonuspoäng eller har jag fel?

Tar även emot tips från alla extremt insatta experter på detta forum kanske har bättre förlag på hur man bäst spenderar 100 000 eurobonuspoäng till någon solig destination.

/Patrik


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
 

Dr. Miles

Expert
Välkommen till BusinessClass.se, MPP!

Jag misstänker att Seychellerna tillhör North & Central Africa, Middle East, för att Mauritius som ligger långt söder om Seychellerna finns med i zonen.

EuroBonus partners - Star Alliance award zones - SAS

SAS skrev:
North & Central Africa, Middle East

Algeria, Angola, Azerbaijan, Bahrain, Burkina Faso, Burundi, Cameroon, Chad, Congo, Cote d'Ivoire, Djibouti, Egypt, Equatorial Guinea, Eritrea, Ethiopia, Gabon, Gambia, Ghana, Guinea, Guinea Bissau, Iran, Iraq, Israel, Jordan, Kenya, Kuwait, Lebanon, Liberia, Libya, Malawi, Mali, Mauritius, Mozambique, Morocco, Nigeria, Oman, Qatar, Republic of Cape Verde, Sao Tome and Principe Islands, Saudi Arabia, Senegal, Sierra Leone, Somalia, Sudan, Syria, Tanzania, Togo, Tunisia, Uganda, United Arab Emirates, Yemen and Zambia.
 
Toppen