Vilken är bästa platserna på Cathay Businessclass på Boeing 777-300ER?

Diskussion i 'Oneworld' startad av toer00, 8 Februari 2016.

1. toer00

toer00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och en fråga baserat på tidigare inlägg. Många gillar Cathay Pacific och tycker at dom är bland dom bästa..?
    nu har jag tagit till mig detta och bokat in min och frugans nyårs trip Hong Kong / Phuket med Cathay Pacific.

Vi har bokat in i 2 st Business platser åå ARN-LHR-HKG-HKT_HKG-LHR-ARN kommande december. Sträckorna LHR-HKG-LHR trafikeras av Cathay Pacific B777-300 med 3 klasser (Biz, Prem Ek samt Ek). Kabin layouten i Biz är sådan att rad 11-19 är en egen sektion och 20-23 i en egen liten sektion mellan Gallery och PE. SeatGuru Seat Map Cathay Pacific Boeing 777-300ER (77G) Three Class

Jag undrar om någon har erfarenhet av framför allt den mindre kabinen, har läst mycket på nätet, men har svårt att få något riktig grepp om situationen. Kan tilläggas att det blir nattflygningar bägge två.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!