Vilka teknikprylar packar du ner i resväskan?

Diskussion i 'Övrigt' startad av Palazzi, 26 September 2012.

1. Själv har jag med mig så mycket saker att folk nog tror att jag ska flytta:p

Skäggtrimmer, allehanda laddare, transformatorer, mini-vattenkokare, resestrykjärn, bärbar dator, projektor, router, bluetooth-mottagare, hörlurar, mobiltelefon, ficklampa, kamera, mp3 mm

1 person likes this.
  2. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mobil + laddare. Hörlurar. Bärbar dator (vid längre resa) + laddare. Kamera, klocka.

Inte så mycket ändå :)

3. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Grundkit: Dator, telefon, hörlurar/handsfree, sladd- och laddarkit.
    Förstärkningskit för vissa resor: Nätverksdongle, router, iPad och Garmin gps.

4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha, mini-vattenkokare!

Det beror ju på destination men de tre I:na är alltid med: iPad, iPod, iPhone samt åtminstone två laddare till dessa, ett par NC-hörlurar och ett par vanliga plug-in, dator, sladdar, digitalkamera plus överföringssladd och laddare, transformator, en minivåg (för att väga bagage) hänger med till och från, 3,5-kabel.

1 person likes this.
  5. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ipad, macbook,Iphone, reseadapter, usbminne, Bose QC15 usbkabel till ipad och usbladdare och ciggUsb til bilen. Sen om det ska jobbas blir det trådlös mus

6. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    iPhone, laptop 12", 4G Router, extern hdd med VMs ifall jag får en stund över, inear hörlurar Bluetooth, div laddare, strömomvandlare

7. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Suck! Det är ju förfärligt egentligen.... en PC (usch), Macbook Air, iPad, liten beamer (300 gram), inear hörlurar, Iphone.. Om det är övervikt i handbaggage hyllan... ooojaaaaa!

8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Datorn, ipad, low-end telefon, nätverksrouter och resekamera. Mer än så orkar jag inte längre släpa runt på.

9. miles

miles Medlem

Land:
    United Kingdom United Kingdom
    Är min dykdator med, då vet jag att det är semester :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!