Senaste nytt

Vilka Star Alliance bolag erbjuder wifi till Bangkok?

bankb

Medlem
Alla är vi ju olika men jag kan tycka att avsaknaden av uppkoppling under ca 11h faktiskt gör mig mer effektiv. Många gånger är det t ex så att en del email behöver ligga till sig lite i utkorgen innan de skickas. Jag inser förstås att affärssystem i molnet kräver uppkoppling men det finns ju mycket annat man kan arbeta med, särskilt i grupp.

Mycket rimlig poäng, just i det här fallet så har vi en del kring marknadsanalys som behöver göras under resan. Så svårt att ta med all data som behövs :) Vill inte sitta utan uppkoppling om det krisar.

Men att betala mer en en krona per MB känns lite 2001 :) Får nog bli en Lufthansa flight. Hade gärna flugit Swiss för att testa deras kabin, men de verkar ha priser i nivå med Thai när jag tittar lite snabbt.
 

Jensik

Medlem
Ska iväg till Thailand med ett gäng på jobbet. Blir en väldigt effektiv resa så vi behöver kunna jobba ordentligt på flyget ner.

Vilka bolag inom *A erbjuder Wifi på vettiga rutter till BKK. (mao, direktflyg till BKK från stad i Europa)

Tyvärr har ju inte Thai det, som annars är det vettigaste alternativet när man har ont om tid...

EVA Air flyger LHR-BKK och har WiFi på på sina 777-300ER &A330-300 enligt Connectivity and Power - EVA Air | America

Inflight Wireless Internet
EVA Air offers inflight Wi-Fi for all cabin classes onboard 777-300ER and A330-300aircraft. Pre-purchase EVA Wi-Fi voucher codes through the EVA Air website to enjoy a discount.

Inflight Wireless Internet rates:
Inflight Pricing Prepaid Pricing
1-hour for US$11.95 1-hour for US$11.35
3-hour for US$16.95 3-hour for US$16.10
24-hour for US$21.95 24-hour for US$20.85
 
Toppen