Vilka Star Alliance bolag erbjuder wifi till Bangkok?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av bankb, 11 Mars 2018.

1. bankb

bankb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ska iväg till Thailand med ett gäng på jobbet. Blir en väldigt effektiv resa så vi behöver kunna jobba ordentligt på flyget ner.

Vilka bolag inom *A erbjuder Wifi på vettiga rutter till BKK. (mao, direktflyg till BKK från stad i Europa)

Tyvärr har ju inte Thai det, som annars är det vettigaste alternativet när man har ont om tid...

2. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Spontant skulle jag säga Lufthansa.

3. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. Vi klagar ofta på att flygbolag saknar fantsi, så för en gångs skull har de lite för mycket fantasi får vi se över...

Jonas Larsson, Jönsson, pohu och 4 andra gillar detta.
  5. bankb

bankb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad kostar det? Har du provat, i sånt fall, hur är kvalitén? Håller det samma nivå som Wifi på hotell i Thailand så kan man ju lika gärna vara utan ;)

6. ekf

ekf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    100 MB kostar antingen 20 eller 35 USD, 10 MB kostar 5 eller 7 USD.
    WIFI Onboard | In The Air | Thai Airways

7. Det var det där med rubriksättning och förkortningar då :) Vänligen inga förkortningar i rubriken, och kom ihåg att rubriksätta så det är enkelt att söka/hitta senare.

MVH,
    Moderator

8. AndersSt

AndersSt Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Alla är vi ju olika men jag kan tycka att avsaknaden av uppkoppling under ca 11h faktiskt gör mig mer effektiv. Många gånger är det t ex så att en del email behöver ligga till sig lite i utkorgen innan de skickas. Jag inser förstås att affärssystem i molnet kräver uppkoppling men det finns ju mycket annat man kan arbeta med, särskilt i grupp.

fcx gillar detta.
  9. bankb

bankb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för feedback! Ska jag tänka på i fortsättningen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!