Senaste nytt

Vilka reserelaterade bloggar följer ni?

Agö

Medlem
I
Jag läser också,
Solens mat | Just another WordPress.com site
av medlemmar här på bc.se. De senare är inte bloggar där man kan hitta 'sjysta deals' men det är bra läsning och de bidrar med ett annorlunda perspektiv än de stora, populära amerikanska bloggarna.

Kul att höra! Jag ligger fruktansvärt långt efter just nu, har ett tjugotal krogar att recensera. Tur att man är strukturerar och för anteckningar.
 

Jacob

Medlem
Jag tycker att bloggarna är lite bättre på det här med hotell, men BC satsar ju mer och mer på den delen, så snart kan man väl avsluta RSS-prenumerationerna.
Detta är kul att höra. Att bredda innehållet på BC.se är en del som jag aktivt driver, "medvetet resande" är så mycket mer än bara flyg och hotell är ett högprioriterat område. Det finns oerhört mycket att diskutera och granska inom hotell, såväl bonusprogram och hotellkedjor som enskilda hotell och tips och tricks. Detta är förstås inget som händer över en natt men det går långsamt men säkert åt rätt håll.

Kom gärna med förslag hur vi skulle kunna göra denna del riktigt bra, både i forumet och redaktionellt.
 

Palazzi

Medlem
Tänkte att jag skulle bumpa denna gamla tråd, när medlemsantalet mångdubblats på BC.se. Det egentligen enda jag saknar på bc.se är information om destinationer - jag vet att tester gjorts, men som kanske inte fått så bra genomslag.

Tänkte att det kanske kunde skapas en blogglista med roliga/intressanta bloggar här; och då förslagsvis på svenska eller engelska. Säkert har vi medlemmar som driver egna resebloggar (?)
 
Toppen