Senaste nytt

Vilka lounger är värda att besöka? (Kommande resa)

JPlicious

Medlem
Hej,
Önskar tips/input om kommande resa;

Flyger CPH-FRA-ICN-MNL om en dryg 1,5 vecka samt MNL-BKK-CDG-CPH om cirka 5 veckor.

Vilka lounger är värda att lägga tiden i?
Hus är bussturerna man kan boka in till Seoul på mellanlandning? Hinns den med?
Hinner vi med 30/60min massage i BKK?
Vad bör vi inte missa?

CPH-FRA
2h 20 min till nästa flight
FRA-ICN First (Asiana)
6h 45 min till nästa flight
ICN-MNL Business (Asiana)


MNL-BKK Business (Thai)
1h 45 min till nästa flight
BKK-CDG First (Thai)
4h 20 min till nästa flight
CDG-CPH

Tack på förhand & för ett utomordentligt forum!
 

taxvalp

Medlem
Du hinner någon av bussturerna från ICN, finns flera at välja på. Du skriver inte om du har Star Allince Gold/PP men den enda loungen som är ett måste är ju Thai First. På CDG kan du ta Star Alliance-loungen innan du lommar iväg mot den lilla SAS-loungen.
 

JPlicious

Medlem
Du hinner någon av bussturerna från ICN, finns flera at välja på. Du skriver inte om du har Star Allince Gold/PP men den enda loungen som är ett måste är ju Thai First. På CDG kan du ta Star Alliance-loungen innan du lommar iväg mot den lilla SAS-loungen.

Tack, Thai First är väl tanken i BKK om lär väl vara den enda vi hinner med.

Status Guld.
 
Ja, du hinner med massage i Bangkok. Var där för ett par veckor sedan. Det är bara att meddela personalen när din flight avgår så löser de resten. Gick till och med bra att ta med sig dompglaset till massagen.

DSC01682.jpg

DSC01687.jpg

DSC01689.jpg
 

JPlicious

Medlem
Du hinner någon av bussturerna från ICN, finns flera at välja på. Du skriver inte om du har Star Allince Gold/PP men den enda loungen som är ett måste är ju Thai First. På CDG kan du ta Star Alliance-loungen innan du lommar iväg mot den lilla SAS-loungen.

Har du tagit en tur själv? Vad tyckte du i så fall?
 
Toppen