Vilka kreditkort har oftast kampanjer för dubbla/trippla poäng mm.?

Diskussion i 'Kreditkort' startad av micke, 12 Juni 2011.

1. micke

micke Medlem

Jag har haft en uppsjö av olika kreditkort genom de senaste åren. För mig handlar oftast införskaffandet av kreditkortet om välkomstbonusen men vissa kreditkort har också kampanjer. Nu senast kanske EuroBonus Mastercard/Diners Club.

De kort som jag har ansett värda att tecka mig för är bl.a American Express (Gold Card/Sas EuroBonus) DinersClub EuroBonus, Mastercard EuroBonus, British Airways Visa, Marginalen Bank (tidigare Citi Bank) Travelpass, First Hotels Mastercard.

Av dessa är det egentligen bara Diners Club EuroBonus samt Mastercard EuroBonus som har haft några kampanjer att tala om, och inte speciellt ofta heller.

MIn fru är från Taiwan och där kör de kampanjer ständigt vilket gör det ganska enkelt att maximera sina poäng.

Någon som känner till andra kampanjer för dessa kort eller har andra kort att rekommendera?

2. rodstrom

rodstrom Medlem

När är det dags för någon sån här go dubbelkampanj igen?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!