Nej nej nej! Hon kan också prata med bilen!Ska man behöva prata med sin bil nu också. Vad är nästa försämring? Att man måste börja prata med sin svärmor också?
Ja, de älskar att köra ACn på manuellt och verkar inte förstå att det inte är helt smart.Jag upplever ofta, särskilt när man åker taxi, att det än idag är många som ställer in fläkthastigheten manuellt.
Hemma kan du boka dessa bilar hos Hertz.
Jo, att Hertz har dem i Sverige vet jag - kommenterade ju det i första inlägget.Hertz i Malmö har
Jo, så är det ju. Om man absolut vill ha Volvo S90 så får man boka en sån..Man får det man bokar...
Jag är också utdöende SAAB-kramare och uppskattar bland en massa annat att nackstöden där faktiskt fungerar som nackstöd till skillnad från på de flesta andra bilar. Jag använder alltså nackstöden kontinuerligt, bakhuvudet har alltså i princip ständig kontakt med nackstödet. Fullkomligt omöjligt på många bilar av någon obegriplig anledning. Har Volvo numera fått ordning på detta?Detta tar emot att säga som inbiten SAAB-älskare men faktum är att den nya designen på Volvos 90-modell (och troligen även nya 60-modellerna, men de har jag inte testat så jag vet inte) är riktigt bra. De har fått ordning på inredningen så att det känns som att föraren är i centrum och de är sköna att köra.
För mig fungerar det väldigt bra iallafall. Jag tycker fortfarande SAABs pilotstolar är absolut bäst, men volvos lite bättre stolar är inte långt efter.Jag är också utdöende SAAB-kramare och uppskattar bland en massa annat att nackstöden där faktiskt fungerar som nackstöd till skillnad från på de flesta andra bilar. Jag använder alltså nackstöden kontinuerligt, bakhuvudet har alltså i princip ständig kontakt med nackstödet. Fullkomligt omöjligt på många bilar av någon obegriplig anledning. Har Volvo numera fått ordning på detta?