Senaste nytt

Vilka hotellkedjor erbjuder Nutella på frukostbordet?

Moco

Medlem
Crowne Plaza, Zurich. Dock inget genomgående Nutella-koncept för kedjan :) Dublin har t.ex. inte, så det beror nog lite på lokala preferenser.
 

Sakoz

Medlem
Hilton Singapore har konsekvent Nutella och jordnötssmör i loungen.
I ordinarie restaurang där frukosten serveras (Chekers Brasseri) får man ibland be dem ta fram Nutellan. Då dem ibland missar om det är hektiskt.
 

Valley

Medlem
Det roligaste med den här gamla tråden är att alla tar frågan på allvar och svarar seriöst! :D

Som jag sa i mitt första inlägg: väldigt trevligt forum det här... och jag ska dra mitt strå till stacken att bidra också, men att svara seriöst på denna frågan, där går gränsen! :D

Berätta istället var de gör riktig äggröra och bacon eller vilka hotell med kockar som gör omeletter on-demand på frukostbuffén. ANA Intercontinental i Tokyo är min rek. när det gäller omelettproffs, fast hotell i den klassen ska ju ha frukost där efter.

"Breakfast of champions"

Kan inte lova att alla dessa fortfarande kör med äggkockar. Verkar som de kommer och går
Grand Hotel, Norrköping
Hilton City, Munchen
Hotel Erdinger Weissbrau, Erding
Edelweiss Parkhotel, Munchen
Raphael Hotel Altona, Hamburg
Bayswater Inn, London
 

David

Medlem
Mina senaste erfarenheter:

* Courtyard by Marriott Bangkok (Club lounge), Nutella fanns och stekta ägg låg framme (ingen info om andra äggaltermnativ).
* JW Marriott Resort & Spa Phuket, osäker på Nutella (iaf inte i burk) och två äggkockar med vettig värme på brännaren så att det inte tog en kvart att få äggen.
* JW Marriott Resort & Spa Khao Lak, Nutella fanns och ägg enligt Phuketstandard
* JW Marriott Bangkok (Club lounge), ägg made to order (gick att få det mesta to order då de hade ett stekbord där de kör även bacon, korvar, etc)
* JW Marriott Hong Kong, Nutella fanns och krämig äggröra stod framme i en form (förvånande att de inte har en äggkock), dock finns det pancakes/waffles to order.
 
Steigenberger Drei Mohren Augsburg
Vital-Hotel Meiser i Fichtenau

Inte för att Nutella är min favorit, men det finns... jag uppskattar mer omeletten....
 
Toppen