Senaste nytt

Vilka flygplatser har du besökt flest gånger?

majer

Medlem
Bara jag och Axelsson som har HKG inom topp 5? Jag trodde det skulle vara flera.

1 ARN Stockholm 52
2 HKG Hong Kong 32
3 MUC Munich 26
4 KHH Kaohsiung 19
5 PUS Pusan 18
 

Concorde

Founding Member
Sedan 2003, 90% loggat.

1. LHR: 204
2. ARN: 154
3. CPH: 64
4. JFK: 47
5. MMX: 25

Mycket long-haul. Lider verkligen med er som flyger inrikes eller kort sträckor inom Europa varje vecka. Vilket härj. Om man tänker efter är det ganska skevt hur vi belönas av flygbolagen. Flyger man hyfsat regelbundet långdistans i premium kabiner belönas man mer än stackare som vecka ut vecka in flyger kort och måste gå igenom all dessa kontroller och flygplatser.
 
Last edited:

henrik l

Medlem
Bara jag och Axelsson som har HKG inom topp 5? Jag trodde det skulle vara flera.

Tror att HKG kommer att ligga 7-8:a hos mig. Jag har nog 200-250 ben från MMX/CPH via ARN/BMX till UME på 00-talet som jag inte registrerat ännu. Så min topp 5 är ganska givna. Men numera blir det GOT och LHR.

På 00-talet fick jag ett år EBG tack vare en kampanj där man skulle flyga 20 ben på två månader. Åren efter hade jag nog upp emot 60 ben med SK, men hade fullt upp att försvara silver och inga poäng fick man heller. Så Malmö Aviation blev det givna valet.
 
Last edited:

Magino

Medlem
För oss som inte har ett företag som skickar iväg en, blir det tyvärr inte lika höga siffror som vissa andra.

1. ARN 75
2. LHR 44
3. BKK 23
4. FRA 10
5. IAD 8
5. CPH 8
5. VIE 8
5. HEL 8
5. HKG 8
5. SYD 8
 
Toppen