Vilka biljetter/bokningsklasser ger inte poäng?

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av Stefan62, 4 December 2012.

1. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kollar på ving-resor och deras utbud av city-resor över jul och har hittat en intressant deal, där själva resan går med KLM.

Kan jag räkna med att flighterna är poänggivande - jag behöver minst en flight innan nyår för att inte en större mängd poäng ska försvinna...

2. 1 person likes this.
  3. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Nej, det svarar inte på frågan. Resan går med KLM och jag undrar om alla flighter är poänggivande oavsett var jag köpt biljetten.

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Klicka lite och du bör hitta Partner Details

Men nu har vi hjälpt dig på tok för mycket.. ;)

2 personer gillar detta.
  5. Ving

Ving Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej Stefan,

Reser du med Ving på en reguljärflygresa som flygs av KLM som tex en city-resa så får du poäng på din resa. Jag hoppas att du kommer iväg på en kul resa!

Hälsningar
    Robert, Ving

6. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Välkommen Ving. Är du officiell representant, eller eget privat initiativ som anställd på Ving?

7. Ving

Ving Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Jag är officiella representant för Ving och hjälper våra kunder med svar runtom på nätet.

Hälsningar
    Robert, Ving.

1 person likes this.
  8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej Robert,

trevligt att fler företag dyker upp här. Jag föreslår att du omgående kontaktar Jacob i redaktionsteamet så att de kan ge dig en titel som företagsrepresentant, så att det tydligt framgår.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!