Senaste nytt

Vilka alternativ/krav kan jag ställa på British Airways

agehall

Medlem
Nja, det vet jag inte. Hsh så skyller de alltid på varandra i dessa situationer och det gör att man som kund blir väldigt utsatt. Det är inget unikt för BA. Detta är en av anledningarna till att jag hatar att boka via resebyråer.
 

agehall

Medlem
Det är väl flighten som sådan som hamnar under airport control sista 24h, men biljetterna har jag inte hört hamnar under flygbolagets kontroll.
 

agehall

Medlem
De är tyvärr inte publicerade än. Jag hade skrivit ett långt inlägg med 7 av dem men sedan kraschade min browser...
 
Så då har jag inte missat dem? Känner att jag gärna skulle haft lite mer ammunition mot resebyrå/BA. Just nu är det mest känslor & det är ingen bra grund i argumentation om kompensation.
 

agehall

Medlem
Så då har jag inte missat dem? Känner att jag gärna skulle haft lite mer ammunition mot resebyrå/BA. Just nu är det mest känslor & det är ingen bra grund i argumentation om kompensation.

Det du bör göra, är att läsa igenom EU261/2004 och sedan ringa upp BA igen. EU261/2004 bör ge dig all ammunition du behöver/kan få och sedan är det bara att ta fighten.
 
Toppen