Senaste nytt

Vilka är dina tre bästa tips för en ny EuroBonus medlem?

2) Skaffa COOP Medmera och betala räkningarna via Betalo.

Kände inte till detta med Betalo och blev glad för tipset. Men när jag nu surfade in till Betalo blev besviken... De har nu skrivit "Från och med 1/1 2016 kommer serviceavgiften att vara 1,0% på Coop MedMera Betala Efter och Coop MedMera Mer." (Källa: Pris & korttyper - Betalo.se )

Finns det något kort om inte har någon serviceavgift men som ändå ger bonuspoäng?
 

kexxcream

Medlem
Kände inte till detta med Betalo och blev glad för tipset. Men när jag nu surfade in till Betalo blev besviken... De har nu skrivit "Från och med 1/1 2016 kommer serviceavgiften att vara 1,0% på Coop MedMera Betala Efter och Coop MedMera Mer." (Källa: Pris & korttyper - Betalo.se )

Finns det något kort om inte har någon serviceavgift men som ändå ger bonuspoäng?

Nej. Se följande tråd för diskussion kring Coop: COOP Medmera mer | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
 

olo

Medlem
Finns det något kort om inte har någon serviceavgift men som ändå ger bonuspoäng?
Den tråden handlar om COOP Medmera mer.
Generella frågor om att betala räkningar med kreditkort diskuteras i: Betala räkningar med kreditkortet | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
 

Erik M

Medlem
Åter till ämnet
1. Håll utkik efter hyrbils-deals som ger poäng
2. Håll utkik efter mäklar-deals som ger poäng
3. Håll utkik efter övriga deals som ger poäng

Jag har tjänat ihop lejonparten av mina poäng genom att hyra bil nån enstaka gång, köpa en prenumeration, operera ögonen, värdera bostaden 2 ggr ...
 

Erik M

Medlem
Ja jo jag hade perfekt syn men bara då jag använde brillorna ni ser på bilden. Drygt 30 tsek för 20 000 EB-poäng är väl ingen kanonkurs direkt ... Men jag hörde att Memira kanske skulle avsluta sitt samarbete med SAS så då blev det att boka fort som fasen. De tar inte Amex eller Diners heller så nu har jag ingen anledning att rekommendera dem. (Åh, jo, jag blev kvitt mitt synfel snabbt och smidigt, det var ju en liten bonus.)
 
Åter till ämnet
1. Håll utkik efter hyrbils-deals som ger poäng
2. Håll utkik efter mäklar-deals som ger poäng
3. Håll utkik efter övriga deals som ger poäng

Jag har tjänat ihop lejonparten av mina poäng genom att hyra bil nån enstaka gång, köpa en prenumeration, operera ögonen, värdera bostaden 2 ggr ...

Var hitter du deals? mest interesserat av mäklar, hyrbil och annat :)
 
Toppen