Vietnam Airlines A350

Diskussion i 'Skyteam' startad av silwer, 20 Augusti 2015.

1. silwer

silwer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skulle någon vänlig själ med bättre verktyg och bättre internetanslutning vilja kolla upp om VN264 SGN-HAN 1915-2120 nu på lördag 22AUG är en A350?

(Recension av C-kabinen utlovas som tack för hjälpen :) )

2. Andrew

Andrew Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det ser ut att vara en A350 enligt Flightmapper (VN264 schedule. (Vietnam Airlines flight: Ho Chi Minh City -> Hanoi, 2015-08-22 00:00:00)). Flightmapper tycks dock ha tagit fel på avgångstiden och använt söndagens avgångstid (1820-2025) istället för lördagens.

3. Om du har problem att komma in på Vietnam airlines webbsida så kan jag säga att det är inte din internetuppkoppling det är fel på för jag med uppkoppling på 100mbit kommer inte heller in. Nått fel på deras server

4. Erik M

Erik M Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @silwer är du i HCMC?
    Ska dit snart, för första gången - inte bokat hotell än. Inte bokat nåt alls. Några tips? Utflykter? Jag gillar fina kostymer, god mat, konst och parker.

Cristoffer Cedergren gillar detta.
  5. Kebalibre

Kebalibre Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej det är en 787, deras 350 avgår en timme senare (enligt Sabre).

6. silwer

silwer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Erik M gillar detta.
  7. Kebalibre

Kebalibre Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  8. silwer

silwer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, jo, det vet jag. Ser du någon annan SGN-HAN på lördag med A350? Sorry för lmgtfy-frågor men internet är riktigt risigt just nu, bara bc.se som funkar :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!