Senaste nytt

Vi välkomnar ny företagsrepresentant från Aeroflot

Aeroflot

Företagsrepresentant
bstark...tack för vänlig och positiv kommentar!
Tror du kommer få se mer av det framöver...vi har över 100 Airbus och Boeing plan beställa.
Vänlig hälsning,
Johan Magnus
Aeroflot
Sales Manager Sweden
 

Johan_G

Medlem
Jag har en snabb fråga till Aeroflot-Johan. Kan man boka ett extra bagage i förväg om man har en inrikesbokning med Aeroflot? Jag antar att det blir billigare än att fixa det på flygplatsen?
 

Aeroflot

Företagsrepresentant
Hej Johan_G,
Tack för din fråga, beklagar sent svar.
Du kan med fördel betala för en extra väska (€50), innan du lämnar någon av de nordiska flygplatserna.
På Arlanda t ex. så betalar du enkelt och snabbt vid Menzies disken, vis a vis Aeroflot incheckning, dock ej via vår hemsida.

Hoppas det besvarar din fråga.

NB: Du vet väl att en skidväska samt bag för pjäxor är gratis på Aeroflot?

Önskar dig och alla BC medlemmar en riktigt trevlig helg!

Vänlig hälsning,

Johan Magnus Eriksson
Sales Manager Sverige
Aeroflot
 

Kricka

Medlem
Aeroflot
Johan, tack för din återkoppling idag per telefon ang. vårt tidigare bokningsproblem.
Allt löste sig till det bästa och jag fick ju ändå prova er utmärkta service i Business Class.
 

Johan_G

Medlem
Hej Johan_G,
Tack för din fråga, beklagar sent svar.
Du kan med fördel betala för en extra väska (€50), innan du lämnar någon av de nordiska flygplatserna.
På Arlanda t ex. så betalar du enkelt och snabbt vid Menzies disken, vis a vis Aeroflot incheckning, dock ej via vår hemsida.

Hoppas det besvarar din fråga.

NB: Du vet väl att en skidväska samt bag för pjäxor är gratis på Aeroflot?

Önskar dig och alla BC medlemmar en riktigt trevlig helg!

Vänlig hälsning,

Johan Magnus Eriksson
Sales Manager Sverige
Aeroflot

Tack, hade inte räknat med svar under helgen så sent vet jag inte om jag vill hålla med om :)

Då fixar jag det med Menzies innan jag lämnar Sverige.
 

Aeroflot

Företagsrepresentant
Hej Johan _G,
Gick det bra med väskan och resan i sin helhet?
Du får hemskt gärna slå mig en signal om du har tid och lust?

Vänlig hälsning,
Johan
Sales Manager Sweden
Aeroflot
0707770586
 
Hej Johan!
Jag är Skyteam Elite Plus och skall snart premiärflyga med Aeroflot i Economy klass N.
Har förstått att jag kan reservera platser åt mig och mitt sällskap men kan inte hitta information om hur jag skall gå tillväga (samt hur jag lägger in mitt bonuskort i reservationen). På er hemsida verkar jag bar kunna lägga till passinfo.
Peka mig gärna i rätt riktning!
 
Toppen