Senaste nytt

Vi välkomnar företagsrepresentanter från Accor

Accor

Företagsrepresentant
Hej Fredrik,

För att få ett nytt medlemskort kan du kontakta vår medlemsservice via detta formulärYour loyalty and subscription program Customer Service; eller ringa till vår medlemsservice.

Tel. Medlemsservice: 020 120 3000* Öppettider: 9.00-18.00
*avgiftsfritt nummer som endast kan ringas i Sverige, engelsktalande

Du kan också maila mig ditt medlemsnummer, epost adress och nuvarade postadress så kommer det ett nytt medlemskort inom 3-4 veckor.

Ha det så bra!

Mvh,
Madeleine
 
Jag har inte fått något kort alls.... :-(

Jag är Platinum och har bott flera gånger på Accor efter detta utan att ha fått något.

Och jag hittar inte heller något ställe på hemsidan där man kan beställa ett kort/ersättningskort.
 
Hej Fredrik,

För att få ett nytt medlemskort kan du kontakta vår medlemsservice via detta formulärYour loyalty and subscription program Customer Service; eller ringa till vår medlemsservice.

Tel. Medlemsservice: 020 120 3000* Öppettider: 9.00-18.00
*avgiftsfritt nummer som endast kan ringas i Sverige, engelsktalande

Du kan också maila mig ditt medlemsnummer, epost adress och nuvarade postadress så kommer det ett nytt medlemskort inom 3-4 veckor.

Ha det så bra!

Mvh,
Madeleine

Jag mailar dig!

Tack för responsen..!
 

Tockstew

Medlem
Hej!

En fråga som ligger i gränslandet mellan Flying Blue och Accor men jag tycker att det i huvudsak är en Accor-fråga. Som Flygin Blue Gold är en av förmånerna att man i mån av tillgänglighet kan få en uppgradering på Sofitel. Min fru har nu vid två tillfällen mötts av totalt oförstående miner när hon frågat om möjligheten till uppgradering på Sofitel Brussels Europe. Finns det något som kan göras för att se till att kunskapen om detta arrangemang sprids och hanteras. Givetvis kan en uppgradering av olika skäl inte vara möjlig men det är lite irriterande när de sägar att det inte finns någon sådan förmån etc.
 

Accor

Företagsrepresentant
Hej,

Jag förstår, självklart ska våra hotell veta om vad vilka förmåner som gäller och det ska fungera med uppgradering när det är möjligt på våra Sofitel. Jag vidarebefodrar informationen till berörda personer och ber om ursäkt för det besvär det kan ha orsakat.

Ha en trevlig kväll!

Mvh,
Madeleine
 
Toppen