Vi uppskattar dig!

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av NotRyan, 26 Maj 2013.

  1. NotRyan

    NotRyan Medlem

    Trevligt med mail från CEO :)

    TACK FÖR ATT DU FLYGER MED OSS!

    Hej NotRyan,


    Du är en av våra mest frekventa resenärer och under de senaste åren har vi hälsat dig välkommen ombord på våra flyg mer än 400 gånger. Därför vill jag gärna tacka dig personligen för att du har valt oss som din respartner.

    Din tid och komfort är viktigt för oss! Därför fokuserar vi kontinuerligt på att effektivisera dina resor och att erbjuda en service som gör det behagligt att flyga med oss så mycket som du gör. Kom ihåg att använda dina EuroBonusförmåner - spar tid och njut av dina resor med SAS!

    Jag hoppas att vi ger dig en bra upplevelse varje gång du reser med oss. Men lyckas vi inte leva upp till dina förväntningar om att ta dig till ditt resmål så snabbt och enkelt som möjligt, kan du alltid kontakta oss her.

    Vi ser fram emot att hälsa dig välkommen ombord igen.


    Med vänlig hälsning


    Rickard Gustafson
    CEO
    SAS Scandinavian Airlines System
     
    Last edited: 26 Maj 2013
    14 personer gillar detta.
  2. djacobsson

    djacobsson Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Samma här, läste avslutningen sakta men hittade inget om Pandion... :(
     
  3. vicce

    vicce Medlem

    Ort:
    GBG/Sthlm
    Land:
    Sverige Sverige
    Sedär! Grattis! Innebär detta att du får Pandion, eller är det bara ett personligt tack?
     
  4. gusten

    gusten Medlem

    Ort:
    HEL/ARN
    Så trevligt @NotRyan Du kollade väl kuvertet ordentligt? Inga vouchers eller andra godsaker?
     
  5. djacobsson

    djacobsson Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Detta var ett email!
     
    2 personer gillar detta.
  6. Martin Torstensson

    Martin Torstensson Medlem

    Ort:
    KLR
    Land:
    Sverige Sverige
    Fick samma igår, trevligt. Lite pinsamt med stavfel i mailet bara.. :rolleyes:
     
    1 person likes this.
  7. bstark

    bstark Medlem

    Ort:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Ja, bra att de inte lägger pengar på sånt onödigt som korrekturläsning.
     
    1 person likes this.
  8. twiggs

    twiggs Medlem

    Sådant borde gå VÄLDIGT naturligt när man skriver ihop ett brev som skall läsas av kund! :confused:

    Gör inte det, då är korrekturläsare verkligen på sin plats.
     
  9. Eller så raderades Pandion-kortet, som var bifogat som en fil för gör-det-själv utskrift, av ditt spamfilter. ;)
     
  10. Martin Andersson

    Martin Andersson Medlem

    Ort:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Ser helt klart ut som en "Pandion-teaser". Grattis ni som fått mailet, ni lär ju vara uppe på radarskärmen och står kanske på tur för en snar uppgradering. Bara att fortsätta flyga :)
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×