Senaste nytt

Vi som ska till Alicante 8-9 november

SFC

Medlem
Jag har nu försökt extrahera data ur den här något förvirrade tråden, jag tror att det ligger till enligt följande:

SK 1853 08NOV ARN-ALC:
@palmen (1F)
@NotRyan
@Jan Petterson
@fcx
@IPC_Mataveri (4F)
@Tommy (4D)
@rob74 (5D)
@fiffig
@SFC

Med vändande kärra (och tomma serveringsvagnar), dvs SK 1854 ALC-ARN 08NOV åker sen:
palmen (1F)
IPC_Mataveri (5A)
Tommy (5C)

I Alicante kvarstannar fcx, rob74, fiffig och SFC för en middag och lite GTs kanske? På något sätt har även @telelina tagit sig dit, men också @David som besöker större delen av Europa på sin väg från Göteborg.

(Parallellt med ovanstående genomför våra Norge-baserade vänner, @Mickey och @sasfan en MR SVG-ALC-SVG med SK 4657 och SK 4658.)

Under söndagen 09NOV väljer palmen (1D), på ett mycket storsinnat sätt, att åka ARN-ALC med SK 1573 för att hämta upp de slagna hjältarna som reser hem igen med SK 1574 ALC-ARN:
fcx
rob74 (5C)
fiffig
SFC

NotRyan och Jan Petterson ser ut att föredra att spendera vintern i Spanien, och telelina försvinner lika spårlöst som hon dök upp. David väljer sin vana trogen att besöka så många europeiska städer som möjligt på vägen till GOT med airberlin.

Läser man sen mellan raderna kan det kanske vara så att även @mry på något sätt kommer att vara med på någon flight...

Har jag uppfattat det hela rätt?

(försöker uppdatera efterhand som läget klarnar)
 
Last edited:

palmen

Moderator
Jag har plats 1F båda vägarna på lördag, på söndag har jag 1D båda vägarna.
Får se vilken plats jag sitte rpå vad det gäller nervägen på söndag, 7 platser upptagna på 10 rader så det kommer nog gå att få en egen rad om man vill (näst billigaste bokningsklassen finns fortfarande tillgänglig vid bokning i plus dessutom).
 

NotRyan

Medlem
Nog för att jag kanske skulle föredra att stanna kvar i Spanien, dock skulle nog min arbetsgivare ha vissa invändningar... :)

Jag åker som de flesta andra hem på söndag:

08-NOV-14, SK1853, seat 3C
09-NOV-14, SK1574, seat 4C

:)
 

fcx

Medlem
Helt rätt @SFC:
08-NOV-14, SK1853, seat 6A
09-NOV-14, SK1574, seat 7A
Bor på AC och hoppas på middag och en GT (om vi bara lyckas lura dit skäggmannen från Barcelona).
 
  • Gilla
Reactions: SFC
Toppen