Vi som ska på F1 i Singapore 2015

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av Martin Björnström, 30 Juli 2015.

1. Skärmavbild 2015-07-30 kl. 11.00.12.jpg
    Helgen den 18-20 September är det Formel 1 i Singapore och det kommer bli ett spännande lopp där Hamilton, Rosberg och Vettel fightas - kanske kommer en uppstickare från Williams, Red Bull eller McLaren lyckas bäst?

Singapore F1 - 2015 Formula 1 Night Race - Singapore Grand Prix

Jag flyger ner med Qatar Airways 787 och A350 med min lillebror på onsdagen och är på plats i Singapore torsdag morgon till måndag kväll. I diskussionen om hotell i Singapore Hotell Singapore under F1 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor är det fler som meddelar att dom är på plats: @John Mack @staff @m10 - är det fler?

Vi skulle kunna träffas på träningen på fredagen och ta lite drinkar kanske? Misstänker att alla har planer för själva racet på söndag med efterföljande party.

Jag bor på Sheraton Orchard Road.

pep gillar detta.
  2. Jag kommer nog inte ga pa sjalva tavlingen, men jag bor i Singapore sa jag joinar garna om det blir nagon BC.se-traff!

Martin Björnström och Palle Kuling gillar detta.
  3. m10

m10 Medlem

+1

4. John Mack

John Mack Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Martin: Det ser ut som vi åker samma flighter (11 ut från Stockholm?). Vi kommer nog bara kolla F1 live på söndagen och boka upp restauranger (tors-lör) och eventuellt någon bar/nattklubb fredag och lördag. Vi är 4 st och bor på Mandarin Orientel.

Magnus_K gillar detta.
  5. Magnus_K

Magnus_K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan ni inte försöka klämma in recension av MO i Singapore? lite sugen på att testa det.

6. John Mack

John Mack Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Återkommer med feedback!

7. matado

matado Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    På väg hem till Singapore med Qatar nu, skall gå på racet i dagarna tre med grabben. En första BC.se träff i samband med detta vore skoj.

Christian R gillar detta.
  8. Christian R

Christian R DYKWIA

Ja man bliver lidt misundelig på alle som skal se dette fantastiske Grand Prix. Selv er man sandsynligvis begravet i bøgerne..

Martin Björnström och Stefan62 gillar detta.
  9. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är nyfiken också. Bodde där i några veckor för 16 år sen och då var det väldigt trevligt. Minns också att det nog är det mest bakfull jag någonsin varit när jag checkat ut. Teamet tog mig på en helkväll kvällen/natten innan... Min signatur såg ut som den var skriven med vänster hand... :)

Christian R och Magnus_K gillar detta.
  10. pereks

pereks Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta blir en grymt kul resa Fobbe ;-). Matado kanske kan ge tips på bra barer / nattklubbar? Papa Joe's är nog inte lika hett som 1999 :)

Nya Airbus 350 om jag minns rätt?

Christian R gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!