Senaste nytt

Vi som ska flyga AY645 7/10

agehall

Medlem
Jag måste fundera lite - det har varit många leksaksutgifter denna månad... Men jag är helt klart sugen.
 

El0

Medlem
Jag och min far flyger AY650 (ARN-HEL), seat 24K och 24L, tyvärr flyger vi inte AY645.
Hur vi tar oss FRÅN Helsingfors är inte bestämt. Någon som har något roligt tips? Behöver inte vara i Sverige förrän 9 Okt kl 10.. :)

Kanske tar och bokar en tur med AY645 också.. vore ju kul att träffa lite folk från forumet :)

(statuslös inom OW, de på Finnair Plus ville inte gå med på en statusmatch för endast 7:e oktober hahaha)
 
Last edited:
Bokade ekonomi för 1300 t&R och är på HEL från 15-tiden tills A350-avgången AY645 tar mig tillbaka till Stockholm 17.30. Som Linköpingsbo är jag statuslös i OW så gästa gärna in mig! Ett tag kvar tills dess bara :)
 

Timotey

Medlem
Bokade ekonomi för 1300 t&R och är på HEL från 15-tiden tills A350-avgången AY645 tar mig tillbaka till Stockholm 17.30. Som Linköpingsbo är jag statuslös i OW så gästa gärna in mig! Ett tag kvar tills dess bara :)
Jo det är ju ett tag kvar men tanken med tråden är att väcka intresse bland flera, och med de priser som finns nu är det ju ganska billigt. Då är vi iaf två som flyger AY645 :)
 
Det verkar finnas gott om plats och biljetter kvar för 1400 kr t&r i dagsläget om fler vill ta en liten unik dagsutflykt till Helsingfors. Lär ju bli första landningen med A350 på svensk mark (på tillbakavägen).
 

flapps

Medlem
Om man får lägga in en liten OT i er tråd så finns det platser från Oslo den 9 Okt och hem den 11:e för 764 NOk T/R

Finnair.JPG
 
Toppen