Senaste nytt

Vi som ska flyga AY645 7/10

Timotey

Medlem
Vet att det är oerhört långt kvar men efter att ha hittat bra biljetter med Finnair och deras nya A350 så kunde jag inte motstå. Tänkte kolla om det är fler som skall flyga AY645 den 7 oktober och kanske kan vi träffas och "fika" lite i loungen i HEL.

Själv flyger jag AY644 ut och anländer Helsingfors 10:35 och flyger sedan AY645 hem 17:30 på plats 24L i ett comfort säte. Har alltså nästan 7 timmar att slå ihjäl på HEL. Har status hos One World så kan även gästa 1 person i loungen.

Kanske kan denna tråd motivera vissa att boka en flygning och träffas. Är det fler som redan bokat så skriv i tråden vilka flighter ni flyger så kan jag uppdatera första inlägget, och kanske blir vi några stycken.


@Cristoffer Cedergren
@El0
@Brandten
@Anfield

Vi som flyger AY645
Timotey 24L, OW Sapphire
Cristoffer Cedergren
Brandten
 
Last edited:

Timotey

Medlem
Berätta gärna lite mer vad som gäller och hur man bokar - priser osv. Kanske fler hakar på?!
Absolut!

Fick betala 1200:- för en T/R i Eco +57:- för bokat säte på hemvägen i vad jag antar är Finnairs Premium Economy. Så det är absolut inga hutlösa priser längre. När jag började titta på att flyga Finnairs A350 så ville de ha närmare 4000:-. Allt är bokat på Finnairs webbsida.

Tänkte att jag gör en sammanställning på alla som flyger AY645 mellan HEL-ARN den 7/10 och att vi ses i loungen på HEL och tar några "olut" (öl) innan flygningen. Har skrivit i första tråden vilket flyg jag tar ut från ARN om det är någon som är sugen på en hel dag på HEL.

Bokar ni eller har bokat så skriv gärna stol/klass/status i OW så kan jag sammanställa i första inlägget.

Sugen @Martin Björnström ?
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen