Senaste nytt

Vi som ska beställa SAS EuroBonus Elite American Express kortet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Flood

Medlem
20k poäng även här idag, utan debiterad årsavgift. Hade inte förväntat mig dem på en månad, eftersom jag gick med dagarna före jul 2014 och fick de poängen den 23 december 2014. Spelar iofs ingen roll med mitt medlemsår som löper från augusti.
 

Jensik

Medlem
Ahh. Fick intrycket av att det var fler än två gånger. :)
Det var det ja, dubbel uppsättning i okt, samt en gång idag för kollegan.
Själv fick jag trippel uppsättning förra året, detta korrigerades aldrig för mig (spelade dock ingen roll, då jag hade återkvalat till EBD utan AMEX 3x 20k bonusen i vilket fall som helst)
 
Hur fungerar det, jag skaffade AMEX 10 oktober och körde vanliga premium. Om jag nu vill uppgradera till Elite då blir de ju ytterligare 3500 kr i årsavgift, eller är de mindre ifall jag som jag tänkt uppgraderar i januari ? Har redan betalat mina 500 kr för premium!
 

Flood

Medlem
Hur fungerar det, jag skaffade AMEX 10 oktober och körde vanliga premium. Om jag nu vill uppgradera till Elite då blir de ju ytterligare 3500 kr i årsavgift, eller är de mindre ifall jag som jag tänkt uppgraderar i januari ? Har redan betalat mina 500 kr för premium!

I mitt fall fick jag betala full årsavgift för Elite och så fick jag återstoden av årsavgiften för Premium krediterad på nästa faktura.
 

Andreas.Net

Medlem
En fråga: det här med att få in 20k poäng 2 gånger under samma eurobonus period är det en bugg eller kan man få till det genom att vara taktisk ?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen