Asså.. detta RINGANDE! Man blir ju helt galen! haha! Välkommen till 2015.Samma för mig eftersom kortavgiften kommer på första fakturan vilket var 2015.
Så systemet förstår inte att du bara ska betala 3500Kr, bara att ringa till dom så krediterar dom det direct...
Ringde du rätt kundservice?Asså.. detta RINGANDE! Man blir ju helt galen! haha! Välkommen till 2015.
Oavsett, just nu har dom uppenbara problem på sin sida. Första gången blev jag vidarekopplad och fick en voice prompt i örat på ett språk jag aldrig nånsin hört tidigare! (Påminde lite om Japanska möjligen).
Ringde upp en gång till och angav kortnummer etc och hamnade sedan hos en blippande fax!
Får prova att RINGA en annan dag. *suck*
Tackar för bra svar btw!
Ja, jag ringde 020-numret på baksidan. Kom fram på 3´e försöket utan problem och fick SUPERB service.Ringde du rätt kundservice?
Numret står på kortet.
Exakt detta jag samtidigt fick rett ut. Autogiro var inte medflyttat + att jag ändrade brytpunkten för mina fakturor till det bättre.OBS: Om ni har autogiro kopplat till gamla Premiumkortet och avslutat gamla Premiumkortet INNAN förfallodatumet kommer, autogirokopplingen försvinner också.
Detta har jag märkt igår och jag ringde till Amex kundtjänst idag och ordnade manuell betalning omgående.
Ja, jag ringde 020-numret på baksidan. Kom fram på 3´e försöket utan problem och fick SUPERB service.
Ibland kanske det inte är helt fel med mänsklig kontakt trots allt..? hmm..