Senaste nytt

Vi som ska beställa SAS EuroBonus Elite American Express kortet

Status
Stängd för vidare inlägg.

lowflyer

Medlem
Samma för mig eftersom kortavgiften kommer på första fakturan vilket var 2015.
Så systemet förstår inte att du bara ska betala 3500Kr, bara att ringa till dom så krediterar dom det direct...
Asså.. detta RINGANDE! Man blir ju helt galen! haha! Välkommen till 2015.
Oavsett, just nu har dom uppenbara problem på sin sida. Första gången blev jag vidarekopplad och fick en voice prompt i örat på ett språk jag aldrig nånsin hört tidigare! (Påminde lite om Japanska möjligen).
Ringde upp en gång till och angav kortnummer etc och hamnade sedan hos en blippande fax!
Får prova att RINGA en annan dag. *suck*
Tackar för bra svar btw! :cool:
 
Last edited:

Henrico

Medlem
Vilken tur att jag prenumererade på denna tråd, jag hade också fått 4000 kr i avgift och överhuvudtaget inte reflekterat över det...

Tack för den femhundralappen...
 

Glenn E

Medlem
Asså.. detta RINGANDE! Man blir ju helt galen! haha! Välkommen till 2015.
Oavsett, just nu har dom uppenbara problem på sin sida. Första gången blev jag vidarekopplad och fick en voice prompt i örat på ett språk jag aldrig nånsin hört tidigare! (Påminde lite om Japanska möjligen).
Ringde upp en gång till och angav kortnummer etc och hamnade sedan hos en blippande fax!
Får prova att RINGA en annan dag. *suck*
Tackar för bra svar btw! :cool:
Ringde du rätt kundservice?
Numret står på kortet.
 

Dr. Miles

Expert
OBS: Om ni har autogiro kopplat till gamla Premiumkortet och avslutat gamla Premiumkortet INNAN förfallodatumet kommer, autogirokopplingen försvinner också.
Detta har jag märkt igår och jag ringde till Amex kundtjänst idag och ordnade manuell betalning omgående.
 

lowflyer

Medlem
OBS: Om ni har autogiro kopplat till gamla Premiumkortet och avslutat gamla Premiumkortet INNAN förfallodatumet kommer, autogirokopplingen försvinner också.
Detta har jag märkt igår och jag ringde till Amex kundtjänst idag och ordnade manuell betalning omgående.
Exakt detta jag samtidigt fick rett ut. Autogiro var inte medflyttat + att jag ändrade brytpunkten för mina fakturor till det bättre.
 

miramax

Medlem
Ja, jag ringde 020-numret på baksidan. Kom fram på 3´e försöket utan problem och fick SUPERB service.
Ibland kanske det inte är helt fel med mänsklig kontakt trots allt..? hmm..

Är det annan kundservice på elite jämfört med premium? T ex bättre öppettider? jag har då inget 020-nummer på mitt premium
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen