Senaste nytt

Vi som inte kan komma hem pga vulkanutbrott.

johhenrik

Medlem
Här är jag fullständigt rökt... Min flight till Kuala Lumpur med Malaysia Airlines idag är inställd. På radion säger de att alla flyg kommer vara inställda i flera dagar. Så min flight från KL inatt är ju rätt rökt också...
 

Dr. Miles

Expert
Här är jag fullständigt rökt... Min flight till Kuala Lumpur med Malaysia Airlines idag är inställd. På radion säger de att alla flyg kommer vara inställda i flera dagar. Så min flight från KL inatt är ju rätt rökt också...
Men i ditt fall är pga tyfon Chan Hom väl?

Malaysia Airlines skrev:
Due to Typhoon Chan Hom, Malaysia Airlines will be canceling its flight operations between Kuala Lumpur and Shanghai on 11 July 2015.
Travel Advisory - Typhoon Chan Hom | Malaysia Airlines
 

johhenrik

Medlem
Alla bolag har inte återupptagit operations än på Denpasar. Satt precis i telefon med Qatar Airways och de har inte börjat än, så de har det ganska rörigt just nu sa dem, med Shanghai och Denpasar stängt. Många biljetter som ska bokas om...
 

LarsCph

Medlem
Vi skulle have været til Bali i dag - CPH-DOH-DPS... De ringede faktisk til os fra Qatar Airways i går fredag for at fortælle at de ikke kunne flyve DOH-DPS. Til gengæld tilbød de at booke billetterne om til en anden destination, så vi fik dem ændret til CPH-DOH-SIN. Det var så inklusive Airbus A350 fra DOH-SIN - det trækker ikke ned! Jeg syntes det var rigtig fin service - nu er vi så i Singapore og med mindre vulkanen hoster mere flyver vi SIN-DPS i morgen eftermiddag. Endda med noget så eksotisk som AirAsia, men mon ikke de har lært at flyve nu!!? :p
 

henrik l

Medlem
Lite OT, men kan ändå nämna att jag hade lite flax när jag flög från HKG i onsdags. Enligt min kollega i Hong Kong varnades det för en 8:a under torsdagen:p
 
Toppen