Senaste nytt

Vi som har bokat - [First class] Colombo-Los Angeles enkel

Senator

Moderator
Jag funderade på det in i det sista nu, men det blev min LH/LX F från London i stället.

Men, i vinter hoppas jag att på att använda min BA 2-for-1 på en open-jaw ARN-ICN retur Nordamerika-ARN, bygga på med en IATA F ICN-CMB, sedan CMB-Nordamerika. Känns svårt till omöjligt att få plats med BA på LGW-MLE-CMB på Avios, medan ICN har bra tillgänglighet.
 

Homer

Medlem
Jag funderade på det in i det sista nu, men det blev min LH/LX F från London i stället.

Men, i vinter hoppas jag att på att använda min BA 2-for-1 på en open-jaw ARN-ICN retur Nordamerika-ARN, bygga på med en IATA F ICN-CMB, sedan CMB-Nordamerika. Känns svårt till omöjligt att få plats med BA på LGW-MLE-CMB på Avios, medan ICN har bra tillgänglighet.

Är du säker på att det där går?
Jag har inte funderat på just ditt exempel, men denna begränsning har nämnts av BA.s rep. på FT.

Open Jaws are permitted provided the surface sector is not longer than the flight sectors. This is driven by IATA ruling.


FlyerTalk Forums - View Single Post - Executive Club changes - outstanding questions from 16 Nov
 

Peppep

Medlem
Jeg har booket CMB-SIN-DXB-LHR-LAX med CX/EK/QF/BA i oktober, alt med A380 i F utenom CX-flighten. :) Gleder meg!
 
Last edited:
Toppen