Senaste nytt

Vi som gör en MileageRun för att klara SAS Eurobonus Challenge jan-feb 2016

rob74

Medlem
Tur att man inte behöver böta 30k när man sumpat kampanjen...

Nu hade kampanjen suttit fint. Ca 13 flighter den närmaste månaden.
 

palmen

Moderator
Har fortfarande inte fått mina poäng 12 dagar efter sista flighten gjordes. Diamond-supporten sa att de skulle komma inom 10 dagar så får se vad de svarar nu.
 

NotRyan

Medlem
Har fortfarande inte fått mina poäng 12 dagar efter sista flighten gjordes. Diamond-supporten sa att de skulle komma inom 10 dagar så får se vad de svarar nu.
Dom läser bara vad som står i den info som gått ut. Sanningen är att om dom inte har kommit dagen efter eller två dagar efter du har fått in baspoängen så är det något fel och dom måste handjagas in....
 

Axelzon

Medlem
Dom läser bara vad som står i den info som gått ut. Sanningen är att om dom inte har kommit dagen efter eller två dagar efter du har fått in baspoängen så är det något fel och dom måste handjagas in....
Det är helt rätt! den sista flighten hade kommit in på kontot den 25/2 men tills 9/3 hade inte Bonus Challange dykt upp på kontot. Ringde, fick veta att sista flighten hade missats att komma med i Bonus Challange, de gjorde handpåläggning och jag hade 30 000 poäng på kontot 2 timmar senare.
 

palmen

Moderator
Dom läser bara vad som står i den info som gått ut. Sanningen är att om dom inte har kommit dagen efter eller två dagar efter du har fått in baspoängen så är det något fel och dom måste handjagas in....
Jo det är precis vad jag antar. Flera andra har fått sina poäng mer eller mindre direkt så om allt fungerar så borde poängen kommit för 10 dagar sedan.
 

DanielKif

Medlem
Family Pooling Points Transfer
Points Used -32 250

Då fick man in sambons poäng med!
ca 70k poäng gav den här utmaningen :)
 

palmen

Moderator
Har fortfarande inte fått in några poäng men deras "support" undersöker och det ska tydligen ta "några dagar".
 
Toppen