Senaste nytt

Vi som flyger First Class på BC001

jth

Medlem
Jag kommer alltså vara en av dom som åker på egen hand ut till Sky City så jag tänkte försöka agera samlingspunkt där. Jag kommer vara på av Senator utsedd plats runt 8.30 (förhoppningsvis tidigare) och kommer ha nyckelband och en businessclass.se-badge på mig med mitt nick på , ni som var med på loungeinvigningen den 19/1 vet hur de ser ut, så ni som eventuellt inte känner igen någon vet vad ni ska hålla utkik efter.
 

Senator

Moderator
Vänner!

En liten tråkig nyhet att en deltagare från Sveriges västkust har insjuknat och kan inte följa med. Jag har kollat med Martin och ett namnbyte ÄR möjligt om någon vill ta denna plats. Dock blir det en privat transaktion mellan medlemmar i så fall, och ni får avtala pris. Skicka mig ett PM med ditt namn, nummer och emailadress så der vi om vi kan hjälpas åt med situationen.

OBS! Detta är ett Förstaklasspaket med Private Jet, så värsting av värsting paketen..
 
Isabella (First Class värdinna för dagen) har med sig era badges som ni får på Arlanda VIP.

Kom ihåg att tacka Petra på Arlanda VIP för deras stöd - normalt sett hade det varit omöjligt att inkludera Arlanda VIP med Champagne etc i ett så pass billigt paket men dom har stöttat oss rejält, ge henne en applåd imorgon från mig!
 
Toppen