Senaste nytt

Vi som åker till Aten med Julkalendern

Thornado

Medlem
Gör en riktig MR och hoppas att få ihop 60000 poäng.
Kör ARN - ATH ToR både 7/6 samt 8/6. :)
SAS Plus båda resorna.
Finns de fler galningar som mig därute?

Förutom att åka 24-25/5 med "stora gruppen" så är jag även inbokad på att åka ToR 7/6. Eftersom detta är dagen efter nationaldagen (=långhelg och början av sommaren) så känns det dock än så länge lite oklart om jag kommer att åka då eller inte. Dyker något annat upp den dagen är det stor "risk" att jag avbokar.
 
07JUN13 SK1833 - ingen seat eftersom vägrar att sitta 1E, så avvaktar. (Pratade med SAS och de kommer förmodligen släppa till en eller två rader till Plus)
08JUN13 SK1834 - seat 3C
 

fcx

Medlem
Så, efter en tid på resande fot har jag läst lite inlägg och PM och uppdaterat deltagarlistan. Vid senaste räkningen är vi nu 33 pers som åker ner, ska vi inte kunna bli några fler :)
 

Nemo

Medlem
I nödfall får man använda 48/72-timmars garantin, om den nu går att använda.
Club Carlson Reward Benefits - Red, Silver, Gold & Concierge
Member Benefit Terms and Conditions
Room availability guarantee must be requested via the Elite Member Service line and is only available for an Elite member’s personal guestroom. The 48-hour or 72-hour guarantee is calculated based on noon local hotel time on the intended arrival day. Guaranteed room availability is for a standard room only at standard rates, and is subject to the participating hotel’s standard guarantee and cancellation policy. Free Award Nights or Points + Cash Award Stays are not eligible for the room availability guarantee. Room availability guarantee is not available at the Radisson Blu Polar Hotel, and does not apply in cases where a nationally or internationally recognized event is occurring within fifty miles of a participating hotel (as determined by Club Carlson).
 
Toppen