Senaste nytt

Vi som åker till Åland 1-3 Maj 2015

gdaily

Medlem
Synd att inte fler följer med på denna resa. I och ned det låga deltagarantalet (bara mina närmaste vänner från Sverige) så har jag bestämt mig för att vi skippar Rosella på hemvägen (dvs inget besök på bryggan där) och tar endera Viking eller Silja vid 14-rycket med landstigning i STockholm i stället.

Jag har också börjat med att boka bord på Smakbyn och Stallhagen, drog iväg följande mail just nu:

Hej Pub Stallhagen och Smakbyn!

"Vi är tre svenska killar som gillar god mat. Troligen har vi även med oss en eller två Ålänningar också. Vi är på Åland den andra maj, och skulle vilja sätta ihop en upplevelse i matens tecken.

Fråga till Smakbyn: Vilken är den tidigaste tid vi kan boka för att avnjuta kvällsmenyn eller Mickes Smakmeny?
Fråga till Stallhagen: Vilken är den senaste tid vi kan boka för att boka ett bryggeribesök med bryggeriguidning med middagspaket?

Som ni ser skulle vi vilja sy ihop en upplevelse där vi äter lunch på Smakbyn och sen middag på Stallhagen, om detta är möjligt?

Hälsningar
Ola"

Om allt blir som jag tänkt så bokar jag bord på Smakbyn vid 13:30 rycket och Stallhagen vid 19:00-20:00 tiden?
 

Nemo

Medlem
Jag hade väldigt gärna åkt med. Åland är fantastiskt och att dessutom resa med bc och även få besöka bryggan skulle vara kul. Men, men, helgen är uppbokat av annat.
 

gdaily

Medlem
Jag har bokat Smakbyn 13.00 för 5 personer och kommer boka Stallhagens ölbryggerivisning med efterföljande middag kl 19:30
 

agehall

Medlem
Någon gång måste jag ta mig över och se Åland på riktigt, men just nu är jag ärligt talat riktigt nöjd att jag inte bokade upp mig för denna resa. Det hade blivit på tok för mycket just nu.
 

gdaily

Medlem
Vi har bokat in Smakbyn kl 13:00 och Pub Stallhagen 19:00. Fem pers, men om någon ålänning vill följa med så är det säkert bara att dyka upp och hänga på!
 
Toppen