Senaste nytt

Vi som åker Boeing 787 till London - Planering av program

gdaily

Medlem
3. Ska boka bord för middag på lördagen. Vi kör på Gastro-Pub konceptet då detta har rönt störst intresse. Jag behöver PM eller bekräftat i tråden att ni vill äta middag senast onsdag.
Jag är alltid game för god mat.
 

palmen

Moderator
Uppdatering

2. Blockera kalendern lördag den 10:e augusti. Med största sannolikhet kommer vi åka på en liten utflykt ;) Ni som har andra aktiviteter bokade, håll kvar dom tills ni fått 100% besked i denna tråd eller via mail. Återkommer med detaljerat info när alla detaljer är spikade. Jag kan säga så mycket som att det är något mycket speciellt och att vi kommer åka ut en bit från London.

Får man gissa vad ni ska göra?
En tur med BA A380 kanske? :)
Ni kommer få de grymt *inte alls avundsjuk* :)
 

drW

Medlem
Uppdatering

Nu är det bara 4 dagar kvar tills vi samlas på Arlanda T2 och färd till London på BA's nya Boeing 787 Dreamliner. Vi har mer info gällande programmet i London.

1. Vi har nu fått grönt ljus att hela gruppen om 20 personer, oavsett BA Status, kommer få access till Galleries First på söndag 11.e augusti. :) För er som inte vet är Galleries First BA's guld-lounge, dvs. motsvarande Lufthansas Senator lounge eller SAS Scandinavian Lounge. Läs mer om BA Galleries First på Heathrow T5 här: http://www.businessclass.se/artikla...lleries-first-london-heathrow-terminal-5.html
Jag föreslår att vi ses där ca 10.30 på söndagen. Ert namn finns på en lista i receptionen.


/Concorde

Så nära men ändå så långt borta.....
Jag och hustrun får väl sitta och lida i Galleries Club medan ni smörjer kråset i First. :D

Men jag är inte bitter.... (bara lite avundsjuk)
 
Last edited:

fcx

Medlem
4. Det lutar åt att vad som redan var en resa att minnas för livet nu kommer bli något man berättar för barnbarnen. Mer info följer inom kort!
/Concorde
Det här låter lovande. Mycket lovande...
Självklart hänger jag med på pub (och det är kanske just pubkvällen som avses i punkten ovan)
 

kristerj

Medlem
Uppdatering


3. Ska boka bord för middag på lördagen. Vi kör på Gastro-Pub konceptet då detta har rönt störst intresse. Jag behöver PM eller bekräftat i tråden att ni vill äta middag senast onsdag.

4. Det lutar åt att vad som redan var en resa att minnas för livet nu kommer bli något man berättar för barnbarnen. Mer info följer inom kort!

/Concorde

Jag är givetvis gärna med på middagen. Dom tar väl BA Visa? :)
 
Toppen