Senaste nytt

Vi som åker Boeing 787 till London - Planering av program

agehall

Medlem
Man har inte upplevt London förrän man suttit på bättre pub hela lördag eftermiddag för att sedan gå direkt till restaurang. Brukar bli minnesvärda dagar (och kvällar!).

Vad finns det mer att göra i London? Sist jag var där var jag onykter från ca 10 tills jag gick och la mig - det var ju så ruskigt mycket trevliga pubbar överallt där man kunde vila sig medan FruAgehall shoppade.
 

Agö

Medlem
Vad finns det mer att göra i London? Sist jag var där var jag onykter från ca 10 tills jag gick och la mig - det var ju så ruskigt mycket trevliga pubbar överallt där man kunde vila sig medan FruAgehall shoppade.


Från kl. 10? Då har du inte druckit frukost på Wetherspoons Stepney Green. Allt på tallriken har varit dött i många år.
 

doc

Medlem
Morgonpigga som vi är har jag och 011430121 bokat in oss på Emirates Aviation Experience klockan 9.00 på lördag. Har också tider bokade i simulatorerna. Om fler vill haka på är det bara att hojta till. Skulle krocka med någon officiell programpunkt får vi ändra oss, men vi borde hinna till valfri gastro-pub efter detta.
 
Toppen