Senaste nytt

Vi som åker BA 787 Dreamliner till London

Malu

Medlem
Även jag hänger med på detta - betalt och klart. Sitter och kollar hotellalternativ - helst Radisson... ;)
 

fcx

Medlem
Nu kör vi! Tack på förhand till alla som slitit med att få ihop detta.

Har bott några gånger på Radisson Blu Edwardian Grafton. Det brukar vara bra och billigt (jämfört med andra Radisson-hotell), men det är stor variation i kvalitet och storlek mellan olika rum...
 

Traveller

Medlem
Har ju betalt och gjort allt klart.. Nu väntar jag bara på att få mitt min pilett!

Äldsta dottern och sonen med flickvän har tjatat om att åka till London.. Så dom får helt enkelt sätta sig på Sk på morgonen och njuta själva av staden tills snälla pappa kommer. Hotell är ju nästa grej! Intercontinental? Radisson?
 

agehall

Medlem
Men h-vete också, jag insåg just att min bokning är fel. De har fått fel förnamn på mig. De tog mitt andranamn som förnamn och därför såg jag inte att mitt förnamn var fel. Jag antar att jag gör enklast i att kontakta dem själv?
 

xmit

Medlem
Betalt och klart !

Riktigt kul att få följa med.

Ang. boende så har jag bokningar på både Park Inn Hotel & Conference Centre London Heathrow & Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel, lutar väl åt att avboka Park Inn.
 
Toppen