Senaste nytt

Veuve Clicquot Champgnetruck är tillbaka

H

Holmion

Guest
Champagnehuset Veuve Clicquots omåttligt populära champagnetruck är återigen i bruk för att förgylla sommarens fester och uteliv. Den gula trucken har fått ett lite nytt utseende och har fler sorter i sitt champagnesortiment att erbjuda. Trucken kommer att synas runt om i landet vid restauranger och privata event, men går även att hyra både för…
 
Är det bara för mig som å ä och ö är i fetstil överallt?
Fetstil här med på alla som inte är 0-9 eller a-z så det blir ett irritationsmoment när jag ska läsa.
Brukar vara det på en del artiklar/reklam/pressmeddelanden på förstasidan. Exakt samma text återfinns för övrigt t ex här: Veuve Clicquot Champagne Truck är tillbaka! - Livets Goda

Namnlöst.jpeg
 

Hachans

Medlem
Våre skribenter vil alltid informere om det er betalt reklame. Når det er sagt, er denne eksponeringen verdt nok til at sommerens champagneforbruk burde være dekket :)

Var står det i texten? Jag kanske är blind men hittar det inte. Det är ju uppenbarligen en sponsrad text eftersom texten förekommer på flera ställen på nätet men jag ser verkligen inte det meddelandet.
 

palmen

Moderator
Var står det i texten? Jag kanske är blind men hittar det inte. Det är ju uppenbarligen en sponsrad text eftersom texten förekommer på flera ställen på nätet men jag ser verkligen inte det meddelandet.
Det är väl ett pressmeddelande och inte sponsrad text, eller har jag missat något?
 

thh

Medlem
Det är väl ett pressmeddelande och inte sponsrad text, eller har jag missat något?

Man brukar väl ange att något är ett pressmeddelande också?

Det här är publicerat under "Resenyheter" med författaren "DAG CHRISTIAN HOLM". Det är svårt att förstå vem exakt som står bakom det - men det framstår i allra högsta grad som om det är redaktionen bakom businessclass som gör det.

Att läsa en av "Resenyheterna" och förstå att allt är reklam eller pressmeddelanden är kanske inte så uppenbart, vilket är konstigt eftersom det varit flera diskussioner om detta.
 
Toppen