Senaste nytt

Vem somnar snabbast i SAS nya business class? Tävla på Oslo Gardermoen på torsdag 26 februari

Jacob

Medlem
Man laddar upp genom att vara vaken två dygn i sträck, om SAS får ut något av det förutom marknadsföring är väl tveksamt.
Visst är det en marknadsaktivitet från SAS, men onekligen en av de mer kreativa och udda jag hört från resebranschen på ett tag. Riktigt uppfriskande tycker jag själv i alla fall.

Jag har vilket som blivit lovad att få vinnartiden på mail när allt är klart på fredag, så får vi se hur det gick. Det kommer även en liten video från dagen.

Själv är jag usel på att somna snabbt, i någon stol/säng, men tittar man på statistiken från liknande tester som gjorts bör vinnaren hamna under 4 minuter.
 
A

Aurora

Guest
*Ikke sov på 2-3 dager
*Hell innpå med NyQuill
= 2 t/r til New York?! :D he he he.
(Spørsmålet er vel om man klarer å vekke deg etterpå :p )
 
A

Aurora

Guest
Det enklaste sättet måste väl vara att flyga med SAS gamla kabin från EWR till OSL. Garanterad sömn efter en plågsam natt i den stolen.

Ikke for alle, har sovet flest timmar i SAS og LH's gamle stoler, sov faktisk aller minst i Swiss sin lie-flat :p (men den er jo en liten murstein).
 

Kastrup

Medlem
Nu ska jag "krypa ner"! Fler som varit här?

Sammanfattningsvis är stolen smalare men bekvämare än dagens. Täcket är ungefär som dagens men madrassen förhöjer komforten avsevärt. Smidiga kontroller för sätesinställning. Lyckades nästan somna mitt i terminalens oväsen, ska bli spännande att prova på riktigt.
 
Toppen