Senaste nytt

Vem serverar bästa flygmaten?

Dr. Miles

Expert
Inte på longhaulflygningar. :)

Men hur många har flugit Aer Lingus långrutter jämfört med Singapore Airlines och Emirates?
Aer Lingus har fått trots allt fjärde plats, så det måste ha varit många som röstade Aer Lingus.
Men hur i fridens namn har de så många kundunderlag som kan rösta dem till en fjärde plats?
 

twiggs

Medlem
Men hur många har flugit Aer Lingus långrutter jämfört med Singapore Airlines och Emirates?
Aer Lingus har fått trots allt fjärde plats, så det måste ha varit många som röstade Aer Lingus.
Men hur i fridens namn har de så många kundunderlag som kan rösta dem till en fjärde plats?

Jag vet faktiskt inte svaret på dessa frågor. Men ska testet vara någorlunda rättvist så borde man väl ändå gjort blindtest, anser åtminstone jag.
 
Tycker Austrian har bra mat i ekonomi. Sedan är jag kanske en av de få som gillar BAs mat i ekonomi. Förra året tror jag att jag åt deras Chicken Tikka Masala 8-10 gånger på flygningarna mellan LHR och IAD och gillade den varje gång. De byter inte ut sin meny ofta där inte, hela året serverade de kycklingen åt båda hållen.
Inga problem, de kör samma vinnande concept med kyckling i år med. :D
 
Toppen