Senaste nytt

Ve och fasa. Bokade massa SAS

Dr. Miles

Expert
Så sant.
Men har du sett CE priserna mot Plus priserna till London! No contest.

SAS Plus (bokningsklass A) till London kostar från ca 2.420 SEK inkl. skatter för t/r.
Skillnad från British Airways I klass biljett till London, kan man boka om (om det finns plats i samma bokningsklass) eller avboka gratis.
 

NotRyan

Medlem
SAS Plus (bokningsklass A) till London kostar från ca 2.420 SEK inkl. skatter för t/r.
Skillnad från British Airways I klass biljett till London, kan man boka om (om det finns plats i samma bokningsklass) eller avboka gratis.

Samt att du kan köpa upp till en högre bokningsklass genom att endast betala mellanskillnaden.. SAS Plus är helt rätt koncept, OK. JAG vill nog ha seatblock och varm mat, men man måste nog se lite till vad kreti och pleti vill ha :)

Bra sammanfattning/recension där @Concorde. Måtte dom få till prioboarding/priobagage snart....
 
D

Deleted member 4971

Guest
Tycker dom är rätt duktiga på ARN, GOT där ropar man ut prio, alltid något. KRN kör rad 12 och bakåt kan använda trappan där bak.... Utan undantag ;)
 

nota bene

Medlem
Prio boarding fungerar inte eftersom man aldrig skickar bort passagerare som inte boardar i den ordning de ska. Ytterligare ett problem är att det inte finns en separat kö för fast track.

Annars kan jag rapportera att jag gjorde en ARN-CPH-WAW tur här i helgen och har också positiva erfarenheter. Tog 20 min till Chopin idag från Westin i rusningstid... CRJ:n är ganska trevlig. Hade dock oturen att få NEK-stolarna på ett fullsatt plan ARN-CPH när jag skulle försöka jobba (eller sova), och inget av det fungerade ju!
 
Toppen