Senaste nytt

Vart vill man inte åka?

A

Aurora

Guest
Nordkap, Trondheim, Narvik, Grönland?

Mener du virkelig dette er steder man IKKE vil reise til? :eek: Med unntak av Trondheim, så er jo dette noen av de vakreste områdene jorda har å tilby oss mennesker :)

----

Jeg har kjempelyst å dra til diverse "-stan"'s, det er jo kulturelt interessante steder med mye fantastisk natur. Kazhakstan har en helt sinnsykt flott natur med fjell og daler vi ikke har tilsvarende av i Europa. Så dette er da ikke steder man tradisjonelt tenker "nei dit vil jeg IKKE dra".

Støtter opp om at skikkelige drittsteder akkurat nå finnes i Vest-Afrika. Personlig er Antalya og Alanya i Turkiet også helt der oppe på "aldri åk dit"-listen, i tillegg til Indien og Sør-Øst Asien.
 

Jonas C

Medlem
Israel, kasta lite sten på folk och se vad som händer. Eller norra Bryssel om du är ute efter den genuina ghetto upplevelsen, med stor risk för avgasförgiftning och rån.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Israel, kasta lite sten på folk och se vad som händer. Eller norra Bryssel om du är ute efter den genuina ghetto upplevelsen, med stor risk för avgasförgiftning och rån.

Se vad som händer!!! Jag tror SAS404 blir pensionerad för all framtid ;)
 

emailsson

Medlem
Alger känns riktigt nära och ändå ovanligt. Lite vanligare vore Beirut.
Tror båda skulle vara mycket intressanta, särskilt Alger tror jag inte så många ens här har varit.

Jag har spanat på Algerietresa tidigare och stödjer det som förslag. Hittade priser precis till Alger via Istanbul med Turkish för ca 2800 över en helg. Dessvärre faller väl det bort då det som svensk krävs visum för att besöka Algeriet.
 

JacobGBG

Medlem
Azorerna har en stark NO-GO rekommendation för mig. De få tillfällen som vädret är ok så inser man att det finns inte mycket mer att göra än att ligga vid poolen(möjligtvis spela golf om man gillar sånt).
 
Toppen