Senaste nytt

Vart tog gamla forummedlemmar vägen?

NotRyan

Medlem
Såg ett inlägg från @NotRyan idag. He is back :)

Tack för att man är efterfrågad, det värmer.... Orsaken till att jag inte varit aktiv på några månader är resor och delvis andra prioriteringar, men suget efter BusinessClass.se är fortfarande stort...

En del av mina vänner här är också mina vänner på ansiktsboken och dom har sett var jag varit :)

Jag vill passa på att slå ett slag för våra träffar på Monks, Wallingatan 38 i Stockholm

Mvh
/NotRyan
 

Anfield

Medlem
Tack för att man är efterfrågad, det värmer.... Orsaken till att jag inte varit aktiv på några månader är resor och delvis andra prioriteringar, men suget efter BusinessClass.se är fortfarande stort...

En del av mina vänner här är också mina vänner på ansiktsboken och dom har sett var jag varit :)

Jag vill passa på att slå ett slag för våra träffar på Monks, Wallingatan 38 i Stockholm

Mvh
/NotRyan



Man borde alltså komma dit och fika ?
 
F

FCT

Guest
En stor majoritet av medlemmar som inte längre är lika aktiva, har valt detta själva. Oftast handlar det om tidsbrist. Som ett exempel har jag svårt att bidraga så mycket som jag vill då jag jobbar ca. 55 timmar i veckan samt har valt att göra en livsstilsändring som innebär ändrade kostvanor och mycket träning. Därmed har BC blivit lidande, och tyvärr också ni medlemmar då jag just nu är pluggen i tratten på ett antal spännande saker som vi jobbar på bakom kulisserna.

Vi har dock bestämt tillsammans med Jason att vi vill hitta ett bra sätt att kommunicera dessa ändringar. Och det ligger på mitt bord, och jag har en så ofattbar tidsbrist just nu. Så jag ber alla åter igen om lite tålamod då vi faktisk gör detta på vår (just nu väldigt begränsande) fritid.

När vi (läs jag) kommer i kapp hoppas vi ni ser kopplingen från BC historia och vart BC är på väg och hur det skall gynna oss som älskar att resa, älskar att optimera vårt resande, optimera vår plånbok.

Är det bara jag som är orolig för var BC är på väg? Tidigare var både Martin och Jacob anställda och kunde försörja sig på detta. Kvaliteten på det som levererades var därefter. De hade dessutom utvecklare anställda, iaf tidvis så att exempelvis buggar kunde lösas löpande.
Nu verkar Jasons strategi vara att förlita sig på frivilliga ideella moderatorer att sköta utveckling, strategi och kommunikation. Dessa moderatorer har, vad jag vet, vanliga jobb vid sidan av som måste skötas framför plikterna mot BC. Är detta sättet Jason vill/ska driva BC på? Jösses.
 
Toppen