Senaste nytt

Vart ska Palmen nu?

Nemo

Medlem
Nu är allt biljetterat och klart och resan kommer gå till Toronto istället och 1 dag tidigare. Bättre optimering av FCT i och med att avresa kommer ske 17:20 från Frankfurt.

Blir LH F till ORD och vidare med United till YYZ
Hemresa direkt till FRA från YYZ. Båda dessa flighter kommer vara B747.
Då har du ju möjlighet att ta en dagstur till Milwaukee, hyrbil med chaufför eller köp med dig all öl du kan ta med :)
 

palmen

Moderator
Då har du ju möjlighet att ta en dagstur till Milwaukee, hyrbil med chaufför eller köp med dig all öl du kan ta med :)

Vi får se hur jag kommer lägga upp vistelsen där, vad jag hört ska även Kanada ha bra craftbeer. :)
Milwaukee blir dock lite långt från Toronto, kommer bara ha ett 2 timmars stopp i Chicago innan jag ska vidare. I september där emot så passar nog detta bättre
 
Nice! Är som sagt på väg till Boston själv och har inte hunnit kolla upp några roliga bryggerier (ej sam Adam alltså). Har du några tips?
 

palmen

Moderator

Sofia

Medlem
IAD är rätt som första destination. (uppdaterar första posten)
Ska precis iRobert kommenterade kommer jag att fokusera mycket på öl under denna resa. Jag funderar en hel del på hur många väskor jag ska ta med mig för denna "weekend" så man får med sig maximalt med öl på hemresan i det incheckade bagaget :). Finns så mycket kul öl där borta som vi aldrig får chansen att få tag på hemma i Sverige.

Känns som att vi behöver en det på OT eller Akkurat snart ;)
 

lars

Medlem
Jag tyckte iofs att Sam Adams ute i Jamaica var riktigt trevligt när jag var där 2012, det var dessutom gratis och så fick vi dricka "obegränsat" med några av deras experimentbrygder, så varför inte?
 
Toppen