Senaste nytt

Vart ska Palmen nu?

adhoc76

Medlem
Det är en förmiddagsflight ut från FRA, inte helt optimalt ur FCT synvinkel men det kommer bli bra i alla fall :)

Hm... Alltid kul att gissa.... Stad du inte varit i, dock varit landet.... LH490 i F till Seattle? Det är en förmiddagsflight från FRA. Värt en chansning iallafall...
 

palmen

Moderator
Hm... Alltid kul att gissa.... Stad du inte varit i, dock varit landet.... LH490 i F till Seattle? Det är en förmiddagsflight från FRA. Värt en chansning iallafall...

Seattle/Vanouver var mina drömdestinationer för denna resa, men har inte fått ihop det. Men vem vet, det kanske öppnar upp sig platser dit närmre inpå avgång och det blir en ombokning :)
 

Nemo

Medlem
LH har på fm longhaul till Washington, Seattle, Los Angeles, Dallas, Atlanta, Detroit (,NYC). Och därefter på egen hand till nästa avreseort. Gissar på Seattle, för att sedan åka vidare från Vancouver?

Edit: Ngn annan hade visst gissat det redan...
 

palmen

Moderator
LH har på fm longhaul till Washington, Seattle, Los Angeles, Dallas, Atlanta, Detroit (,NYC). Och därefter på egen hand till nästa avreseort. Gissar på Seattle, för att sedan åka vidare från Vancouver?

Se kommentaren ovan, var precis det jag var ute efter för denna resa.
Tanken var att flyga Twin Otter från Seattle till Victoria för att komma till Vancouver, men detta verkar inte bli verklighet för denna resa. LH F tillgång har tidigare under sommaren varit god till just dessa destinationer.
 

Timotey

Medlem
Jag som var helt övertygad över att det var DFW eller IAD. Kanske för insnöad på USA. Har du måhända varit i Venezuela trots att det inte står på din flightmemory?
 

palmen

Moderator
Jag som var helt övertygad över att det var DFW eller IAD. Kanske för insnöad på USA. Har du måhända varit i Venezuela trots att det inte står på din flightmemory?

IAD är rätt som första destination. (uppdaterar första posten)
Ska precis iRobert kommenterade kommer jag att fokusera mycket på öl under denna resa. Jag funderar en hel del på hur många väskor jag ska ta med mig för denna "weekend" så man får med sig maximalt med öl på hemresan i det incheckade bagaget :). Finns så mycket kul öl där borta som vi aldrig får chansen att få tag på hemma i Sverige.
 

palmen

Moderator

Blir inte Chicago denna gång, det sparar jag till September då det ska drickas öl där :)
Får se om det blir någon dagstur till Milwaukee då, möjligheten finns i alla fall. Tack för länken.
 
Toppen