Vart ska man vända sig med klagomål på en SAS flight?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Joshua, 26 Januari 2016.

  1. Joshua

    Joshua Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Kort o gott...

    Inom Norden
    1h försenad ankomst
    Pga byte av aircraft då något tekniskt problem uppgav sig...(ospecificerat)

    Väl på marchhöjd på nu ny flight så annonserar el capitano att ingen "catering" kommer att ske på denna flight...

    Reste i plus och såg fram emot frukosten då jag personligen tycker den är ok!

    Är EBD, vart skall jag framföra mina klagomål och vad bör jag förvänta mig?

    Tack!
     
  2. Du kan skicka ett email till guldsupporten.
     
  3. Timotey

    Timotey Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Eller diamondsupporten ;)
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×