Senaste nytt

Vart reser ni sommaren 2014?

nilsson

Medlem
Jag har som vanligt ingen aning om vad sommarens resor blir. En jobbresa till New York i juni är allt jag känner till än.
 

Martin Gren

Medlem
Blir en sväng till Kanada/USA i slutet av juli. Mest för att flyga till mig A3 Gold.

Börjar i Montreal för att sedan fortsätta till Las Vegas och sedan avsluta i San Francisco.
 

spritfet

Medlem
Jobbresa till Amsterdam i juni.

Semesterplanerna är lite oklara, men Gotland en vecka i juli.
Har tre veckor semester i augusti där mitt mål är att boka följande USDM award:
Singapore med BA F, åter med CX F från HKG.
 
Last edited:

Sofia

Medlem
Mycket segling i Stockholms skärgård blir det i år :) Och så ska jag njuta av sommarstockholm och dricka massor med rosé! Så det så!

Och en tjejweekendresa till Istanbul i slutet på juni samt en 3-veckors till Indonesien för att hälsa på Mr. Sofia och dyka i vattnen kring Komodo igen.

Sen har jag ett "hål" i augusti som kan antingen innebära en resa till London i BA CE, ensamsegling i skärgården eller stadshäng med födelsedagsfest i jobbets Cafévagn. Den som lever får se :D
 
Last edited:

SFC

Medlem
Det som är planerat än så länge är:
- Pinehurst,NC, USA
- Rogers, AR, USA
- Southport, England
- Berlin, Tyskland
- London, England

Utöver det blir det sedvanligt flängande i Sverige, mestadels med bil och tåg.

Det som hänger i luften är en jobbresa till Afrika, kanske två, det skulle kunna vända upp och ner på planerna.
 

rob74

Medlem
Jag börjar sommaren redan nu och flyger ner till Malaga imorgon för en vecka. Sedan hem och jobba fredag-söndag. Därefter iväg igen, då till Malta för en vecka. I juni blir det nog en tripp till Göteborg, därefter en snabb jobbvända ner till Stockholm.
I juli blir det bröllop i Göteborg (mitt eget) och två veckor senare London och Farnborough.
I augusti ska det bli något tillsammans med frugan, men vad är inte klart än.
Vid det taget lär jag ju sitta på två stycken SAS/Amex 2-4-1, varav en blir ogiltig 30 augusti...
 
Toppen